Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706

Warning: Creating default object from empty value in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/themes/goodnews/lib/admin/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Vrienden rennen voor Robin een mega bedrag bij elkaar van 3500 euro! - Robin Visser Stichting

Vrienden rennen voor Robin een mega bedrag bij elkaar van 3500 euro!

Met de Dam tot Damloop hebben Menco, Lowie, Jesper, Davey en Lucas het geweldige bedrag bij elkaar gerend van € 3.500,- !

Onlangs hebben Lowie, Menco, Jesper, Davey en Lucas een cheque overhandigd aan Robin van € 3.500,- !!!
Samen met Finny Tump, Remco Tump en Cathleen van den Ende hebben zij op 23 september de Dam tot Damloop gelopen en met hun sponsoractie dit GEWELDIGE bedrag opgehaald! Ook de moeder van Lowie, Marjet van Noordenne heeft achter de schermen haar steentje bijgedragen!

Dankzij vele giften en onderstaande sponsors is dit geweldige bedrag tot stand gekomen.
Robin en zijn ouders zijn dan ook enorm dankbaar met zulke vrienden!

Het Dam tot Damloopteam bedankt haar sponsors: Pontifex Certificatie, Aannemingsbedrijf Bouwlust, Lowster coaching, Frenoflex b.v, Rotterdam Transport – Uitgeverij Logistiek , Sanders Keukenmontage, ZBN Zonwering, Kapsalon All About Hair, Escape Scheepvaart BV, Kid & Fit Kinderoefentherapie, Steen Selectie, JW Lagendijk Hoveniersbedrijf, Schouwenburgoptiek, Music & Ministry, EEI Oostvoorne, Riwear en meester Youri!