Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706

Warning: Creating default object from empty value in /home/u41748p37115/domains/robinvisserstichting.nl/public_html/wp-content/themes/goodnews/lib/admin/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
European Mountain Summit Rally gaat bijna van start! - Robin Visser Stichting

European Mountain Summit Rally gaat bijna van start!

Haarspeldbochten en snelle afdalingen in overvloed!

“4 dagen puur avontuur, vol met de meest spectaculaire uitzichten over de Alpen en het rijden over de hoogste bergpassen in Europa. Besneeuwde bergtoppen, haarspeldbochten en snelle afdalingen in overvloed – de European Mountain Summit zit vol met rally-actie en avontuur!” Zo wordt de European Mountain Summit Rally aangekondigd op de website van Superlative Adventure Club !

Team ‘The Greens’ met startnummer 211 zal zaterdag 8 september starten vanuit Aschau, vlakbij München. Ze rijden via Duitsland, Oostenrijk, Italië en Zwitserland naar Frankrijk waar zij dinsdag 11 september hopen te finishen in de prachtige badplaats Pampelonne aan de Côte d’Azur!

Onderweg zal het team diverse spectaculaire bergpassen moeten trotseren, waaronder de Gerlospaß, Brennerpaß, Furkapaß en de Stelviopaß.  Vanuit een ‘roadbook’ krijgt het team de taak om tijdens de etappes opdrachten en missies zo goed mogelijk uit te voeren!